نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

سایبان برزنتی

 

 

سایبان برزنتی آلاچیق 

سایبان برزنتی آلاچیق، در فضاهای باز، برای ایجاد فضایی فرحبخش ساخته می شوند.از انواع سایبان های برزنتی مختلف می توان به سایبان هایی اشاره کرد که از جنس برزنت هستند فقط با این تفاوت که برقی هستند. این سایبان‌ها معمولاً به جهت مقابله با آفتاب یا باران مورد استفاده قرار می‌گیرند که میتوانند شرایطی خوبی به جهت فعالی در فضای باز محیا کرده و سبب راحتی شما شوند.از این سایبان ها می توانید در حیاط خود استفاده کنید.

 آلاچیق با سقف جمع شونده یا تاشو یکی از سازه های پارچه ای است که به طور گسترده در محیط های بیرونی مانند حیاط ها، رستوران ها و کافه ها، پشت بام باغ ها و حتی طبیعت و پارک ها استفاده می شود.آلاچیق تاشو برزنت به خاطر اینکه ضخمیم و ضد آب است در برابر عوامل رطوبت زا مقاومت بالایی دارد.



:: برچسب‌ها: سایبان برزنتی آلاچیق ، آلاچیق ، سایبان برزنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر مسافرتی

 

قیمت چادر مسافرتی دو نفره ارزان

قیمت چادر مسافرتی دو نفره ارزان،چادر مسافرتی ارزان قیمت هم همیشه به معنای نقص در ساختار این محصول یا هر محصول دیگر نیست.محصولات چادر های مسافرتی ضد اب و رطوبت در برابر بسیار از عوامل محیطی و مقاومت بالایی دارند و دچار پوسیدگی نخواهند شد . این چادر مسافرتی قابلیت ضد آب بودن دارند و می توانند از ورود آب به بدنه جلوگیری کنند . همچنین محصول مورد نظر قادر به داشتن دوام بالا در ساحل است و سبب می شود تا رطوبت به داخل و افراد داخل محصول نفوذ نکند محصول مورد نظر در اثر قرار گیری مداوم در محیط مرطوب دچار پوسیدگی نمی شود و این پوسیدگی خرابی بدنه را به دنبال ندارد. 

این چادر مسافرتی قابلیت ضد آب بودن دارند و می توانند از ورود آب به بدنه جلوگیری کنند . همچنین محصول مورد نظر قادر به داشتن دوام بالا در ساحل است و سبب می شود تا رطوبت به داخل و افراد داخل محصول نفوذ نکند محصول مورد نظر در اثر قرار گیری مداوم در محیط مرطوب دچار پوسیدگی نمی شود و این پوسیدگی خرابی بدنه را به دنبال ندارد.

 



:: برچسب‌ها: قیمت چادر مسافرتی دو نفره ارزان ، چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر وانت

 

قیمت چادر وانت نیسان

قیمت چادر برزنت وانت در گروه تولیدی چادر احمد که یکی از محصولات تولید شده در این شرکت می باشد با داشتن مرغوبیت بالا بسیار مناسب و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.
قیمت چادر برزنت وانت وابسته به جنس پارچه، کیفیت و ضخامت آن می باشد و بهترین روش برای تهیه و خرید انواع چادر برزنت خرید از تولید کنندگان معتبر و مجاز به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد.

هزینه چادر برزنت وابسته به دلایل مختلفی می باشد. از جمله این عوامل کیفیت، ضخامت و نوع این چادرهای برزنت می باشد که در هزینه و قیمت آن موثر می باشد.
گروه تولیدی برزنت پارسیان از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع پارچه برزنت و چادر برزنت ضد آب و رطوبت است.قیمت چادر برزنتی وانت بار بستگی به نوع دوخت، جنس پارچه، جنس بست، حلقه و طناب و اندازه آن دارد. قیمت برزنت های شمعی مناسب تر از برزنت کانتینری است.

 



:: برچسب‌ها: قیمت چادر وانت نیسان ، چادر برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر کامیون

 

 قیمت پارچه چادر کامیون

قیمت پارچه چادر کامیون و به طور کلی تمام ماشین های سنگین باری که از پارچه برزنت تولید می شوند به خاطر ضخامت و نوع پارچه با قیمت های مختلفی ارزش گذاری

می شوند که البته در مجموعه برزنت پارسیان می توانید این پارچه های مقاوم و کاربردی را با قیمت های مقرون به صرفه و ارزان تهیه کنید.پارچه برزنت پارچه ای بسیار مقاوم

و با دوام میباشد که برای انواع روکش خاور ، ترانزیت و تریلی به منظور محافظت از کالا استفاده می شود و در حمل و نقل جاده ای بسیار کاربرد دارد. بدین منظور برای افزایش

مقاومت این پارچه در تولید آن از الیاف مصنوعی استفاده می شود.

عوامل متعددی در قیمت این روکش تاثیر گذار است که اصلی ترین آنها ضخامت ، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در پارچه آن و یک لایه یا دو لایه بودن چادر خاور می‌باشد. البته

ابعاد و کیفیت دوخت روکش نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت نهایی محصول می‌باشد.

 در طراحی پارچه چادر کامیون که با چادر کانتینری راه اندازی و تولید می شوند،بهترین نوع برزنت برای استفاده به عنوان برزنت کامیون، برزنت تریلی یا ترانزیتی می باشد. این

پارچه از لحاظ ضخامت، کیفیت، انعطاف پذیری برای این منظور بسیار ایده آل است.

 



:: برچسب‌ها: قیمت پارچه چادر کامیون ، قیمت چادر کامیون ، قیمت چادر تریلی برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1403 | نظرات ()